07sym07
Bu hafta da benim de başıma aynısı geldi doktora gittigim de bir sıkıntı görülmedi hatta doktorum hareket ediyor ufakta olsa ama sen hissetmiyorsun sert hareketler bekledigin için demişti bir de bebekler bazen fazla uyuyabiliyor Muş o yüzden hareketleri az olabilirmis