DenizBatus Kızlar 2 gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum inanılmaz bir baş ağrım var gözümü açamıyorum.kucuk tansiyon 4lere kadar düşüyor normal mi acaba yaşayan var mı aranızda yarın tam 9 haftalık oluyoruz
Bensu_2210 Benim hamileliğimin başından beri öyle şuan 35 im hala 9-4 9-5 seyrediyo ama hamilelikte düşük tansiyona birşey yapmıyorlar yüksek tansiyon sıkıntılıymış
DenizBatus Bensu_2210 yaa korkuyorum açıkçası bide aşırı halsizim başımın ağrısı geçmiyor cuma günu doktor kontrolüm var insAllah toparlanirim kusmamda arttı 2 gündür mahvoldum hepten😢
fidanylcn kan değerlerine baktır benimde öyleydi kansızlıktan dolayı tansiyonum düşüyordu sürekli kaç aydır kan ilacı kullanıyorum iyiyim şu an