sariniz13 ayy yengeç burcu annesi olduk desenize🤭 ilk günler olduğu için benim de çok çok gelmiyor bol sıvı içiyorum özellikle su ve meyve suyu tüketiyorum, yemeklere uyar uymaz demeden kimyon serpiyorum üzerine, börülce yemeğini öneririm yanında soganla tükettiğinizde o da çoğaltıyor.birde tatlı yiyin o da çoğaltıyor ister ağdalı ister ağdasız kek vs de olur.Ayrıca sarılık ve kilo verme olmasın diye dogum yaptığım hastane mama vermemi istedi. Memeden 2 saat sonra 50ml mama veriyorum ama sadece geceleri, istemedim ama yenidogan olduğu için olası durumların önüne geçmek gerekiyor diye diretti ebeler insan korkuyor küçücük ve bizlere emanet bebeklerimiz sağlığı için mama vermeyi reddetmedim bende😊