Merhaba, bugün adetim 7 gün gecikti ve doktora gittim. Betam 2 binlerde çıktı. Vajinal muayene ile keseyi gördü ve küçük bir kısmı rahimde görünüyor dedi. Sol yumurtalığımda da kist varmış. 2 gün sonra tekrar çağırdı. Dış gebelik mi belli değil üzülme ilk hamileliklerde olabilir böyle şey dedi sizce böyle bir dış gebelik olur mu ?