Bende kullanıyorum ferrum decavit bi de d vitamini 3. aydan itibaren başladım 4.aya gidiyorum birer kutu bitirdim ben ishal olmadım çok şükür sadece dışkı rengi için endişelendim araştırma sonucunda öğrendim ki normalmiş dışkı rengi hamileliğin sonuna kadar kullanılıyormuş hatta lohusalık döneminde bile devam edilebiliyormuş bakalım bebişler için kullancaz 🙂