aslanmom__ tabiki de zaman değişti şartlar değişti, ona bakarsak annelerimizin döneminde klima da yoktu her evde, haliyle zararlarını bilemiyoruz , tecrübe ederek araştırarak öğreniyoruz. Nebulizatör kesinlikle almalısın yeni doğanda yaz aylarında bile üst solunum enfeksiyon riskleri oluyo, tıkalı halde ememiyo çocuk doğru düzgün uyuyamıyor, şimdi o haldeyken annelerimiz canhıraş düzelmemizi beklerken biz de mi bekleyelim öylece☺️ gelişen teknolojiden imkanlar dahilinde faydalanmaktan yanayım. Oda sıcaklığı kadar nem oranı da çok önemli, tecrübe edince beni daha iyi anlayacaksınız🙏 sağlıkla gelsin miniğin❤️