Der_yaM Gamze-1801 benimde nasipse 2 sezeryan olack ameliyat sonuçta elbette zor olur ama insan merak etmiyor da değil bende beklıyım bakalım 😀
teachervera Gamze-1801. Benim daha zor oldu eylülde üçüncü olacak ve üç ameliyat arası hep bir buçuk sene 🫡
blueberyy00 Gamze-1801 benim ikinci daha kolay olmuştu özellikle doktorum ilkinde bana hep birilerinden destek alarak oturup kalktığım yürüdüğüm için geç toparladıgımı söylemişti kontrole gittiğimde kendin yapabilirsin diye motive etmişti ikincide kendim yaptım gerçekten kendim yapınca daha kolay oldu birinden destek almadan yürümek daha az acılı biri tutmadan yatıp kalkmak kendi bedenine göre hareket ettiğin için daha acılı oldu ilk yürüyüş hariç hep kendim yaptım çok şükür çok güzel toparladım
Edaa3595 Gamze-1801 4 buçuk yıl aradan sonra 2. Sezeryanımı oldum nisan ayında zor geçti benim toparlanmam 3 haftayı geçti aklıma geldikçe o günler kötü oluyorum 😏
Hlyamstf teachervera benimde aynı 3 sezaryenim olack kızım 11 aylıktı oğluma hamile kaldım oğlumda 2 yaşındaydı yine oğluma hamile kaldım şuan 37+2 haftalık hamileyim çok korkuyorum
blueberyy00 teachervera ayy inşallah hamile değilimdir şu an ama benimde üçüncü şüpheli şu an benimde ilk kızımla ikincisi arasında bir buçuk sene var şu an hamileysem yine bir buçuk seneye yakın olacak sezeryan de sorun yasadınız mı nasıldı
teachervera Yazmelegi_ Zor canım tek bakıyorum ailem İstanbul da ama düzenim var aynı saatte uyutuyorm yediriyorm
teachervera blueberyy00 İkinci sezeryan biraz acı oldu ama gece ameliyat oldum sabah taburcu oldum ağrı kesici serum iğne almadım sanırım ondan bir de eve geldim tektim bir buçuk yaşında Oğlum yenidoğan bebeğimle bebek de şansıma doğduğu gibi sürekli ağlıyordu kolikti. Bakalım üçüncü nasıl olacak
S123Mrv Gamze-1801 bende yeni öğrendim hamileliğimi kızımla arasında 2,5 yaş olacak en korktuğum şey bakalım nasıl geçecek ilkinde doğumum biraz travmatikti umarım bu böyle olmaz
blueberyy00 teachervera hım üçüncü daha doğmadı yani benim ikinci kolay geçti ama hazır değilim asla üçüncüye
Gamze-1801 Benim ikinci sezeryan olacak ilkinde 3 günde toparlanmıştım aralarında 3,5 yaş olacak etrafımdakiler ikincinin daha rahat olduğunu söylediler umarım öyledir
teachervera blueberyy00 Benim dediğim gibi hastanede az durdum eve geldim bana bakan yoktu kaynanam demişti aileni çağırma biz bakarız zaten aniden sancım 90 çıktı apar topar acil alındım hastaneden geldim evine kaçtı ne çocuklarıma ne bana baktı belkş ondan zor geçti
blueberyy00 teachervera evet gerçekten insan destek olan birileri olunca daha çabuk toparlıyor çünkü pskolojik olarak yetişemediği yerde birinin yettirecegini bilmek bile rahatlatıyor inşallah bu sefer daha güzel gecer doğumun
Minnaksever Gamze-1801 daha zor oluyor diyolar ssvd yapan doktor arıyorum fellik fellik ama yakınlarımda yok şu an erken ama doğuma yakın iyice delircem herhalde