MMilamom Kızlar doğum yaptım doktor oksapar reçetelemiş şimdi bana bilgi vermedi emzirirken nasıl kullanıcaz kullananlar bana bi yardımcı olurmu birde eczane koldan yapsın demiş kol şart mı normal dogum yaptım göbekten de vuruluyormuş fark eder mi ?? 🥴
cLearQueen MMilamom ben şuan gebeyken kullaniyorum ama emzirirken de kullancam en az 3 ay kadar kuzum