Melike_ince Merhaba sevgili anneler 8.ayimiza girdik idrar tahlilimde kum döktüğüm ortaya çıktı enfeksiyon da varmış idrarimda başına gelen deneyimli anneler var mi erken doğum riski olabilirmiş
Btm571 Melike_ince 33 haftadqyim bugün sabah uyandığımda lekelenme gördüm acile gittik hemen idrar vs tahlil verdik Kum veya taş attığım çıktı öncesinde nst ve Altan baktı açılma sanci çıkmadı o yüzden doktor munorol verdi sadece ve bol bol su ve yürüyüş yap dedi onun dışında korkulacak birsey yok dedi
Sysedayilmaz Btm571 aynı şikayet ve sonuç bana çıktı acilde ürolojiye muayene oldum ardından ultrason istedi siz atlattınız mı nasıl oldunuz acaba monurol bana da yazdı parolla birlikte
Btm571 Melike_ince bende lekeyle birlikte kanama oldu Altan vs baktı açılma yok korkulacak birsey yok dedi sizin doktor neye göre erken doğum dediki
Btm571 Melike_ince evet böbrek kasik bel ağrım çok fazla var o yüzden oluyormuş bom şu tüketmek lazımmış
Melike_ince Btm571 ilaç tedavisine başladık benim biraz ilerlemiş kum dökmem ve enfeksiyonum ilaçları kullan dedi antibiyotik verdi geçmezse başka bi yol bakarız dedj
Btm571 Melike_ince öylemi çok geçmiş olsun inşallah vaktine kadar bekler yavrunuz rabbim hayırlı zamanda kavuştursun bizlere insallah
Sysedayilmaz Melike_ince merhaba nasıl oldunuz ben de az önce idrar yolu enfeksiyonu ve kum döktüğüm ortaya çıktı 8. Ayımıza gireceğiz biz de haftaya ama bebegim daha ufak dogsun istemiyorum simdiden hangi ilacları yazdı size
Melike_ince Sysedayilmaz bana da ilaç verdi ama hala aynı şikayetim var bel ağrısı ve idrar kesimde ağrı oluyor sürekli tuvaletim var gibi Çarşamba günü doktora gidicem bakalım antibiyotik başlarız dedi doktorla konuştum
Btm571 Sysedayilmaz ultrason falan istenmedi bende sadece acilde direk munorql verdi dedi bol su iç ve yürü kaç gündür böbrek sancim oluyor ama bol yürüyüş şu fayda oldu sanki halada idrar yolunda hissediyorum kummu tasmi bilmiyorum ama birseyler var yürüdüğümdr iyi geliyor
Melike_ince Btm571 Sysedayilmaz geçmiş olsun tekrardan size de umarım sağlıklı bir şekilde geçer doktor size de mi erken doğum riski dedi
Sysedayilmaz Melike_ince Teşekkür ederim Allah razı olsun Yok bana söylemedi Öyle bir şey antibiyotik kullanıyorum ilaçlarımı attım acildeki ve uroloji Doktorunun yazdıklarını kendi doktoruma kullanabilirsin dedi
Btm571 Melike_ince teşekkür ederim hayır erken doğum riskin var demedi her gebelikte olan birsey dedi