Hayalim1234 hepoyleolurzaten__ hangi şehir hanımefendi benim eşime şimdiden 25000 demisler 3 ay sonraya kadar 30000 ’ni gecer
zynepyldrm16 Tugbacim34 bu ikinci ve allahın izniyle son . Rabbim isteyenin kucağını boş bırakmasın bizim evlatlarımıza da uzun ömür sağlık versin . Eşim tamam dedi zaten ama bende bi buradakilere sorayım dedim zaten gördüğüm rakamlar karşısında 30 bin iyiymiş diyorum 😂
Mervealya1992 Mer3459 bende onu denemk ıstıyorum şuan sezeryan oyle ama temmuzda zam gelcek mi acaba hangı doktora gittin
Yenianne2558 Mer3459 merhaba avicenna hastanesinde hizmet olarak nasıl neler yapıyolar acaba ve kaç gün kaldınız?
Gulaysrcn Mer3459 merhaba sag salim buyutun bebeginizi insallah🙂 ben de orda yapacagim nasipse 1 haftaya kadar. Dr. İbrahim celebi. Normal doğum 11 bin sezaryen 14 bin isteğe bağlı sezaryen 17 bin demişlerdi bana zam mı gelmiş acaba? Odaları nasıl tek kişilik mi cift mi veriyorlar.Süreciniz nasıl geçti sezaryen mi oldunuz
Gulll00 Mer3459 merhaba dogumunuzu ne zaman yaptiniz ben en son fiyati 17 bin biliyordum. Suan ki guncel 21 bin mi? Hangi doktorda dogum yaptiniz
Alyask Kızlar bende bısey soracağım özel klınıge gidiyorum ben 1800₺ muayene ucretı verıyorum doktor özel hast anlaşmalı hast 15 kendı 20 bin alacak ama tabı doğuma kadar orada muayene ucretı verecegım pakette 60 65 bin arası sızce hangısı mantıklı ?
Hannah zynepyldrm16 Temmuz 1 itibariyle çoğu yere zam gelmiş Türkiye tabipler birliği zam yaptı falan dedi bugün kadın. Benim gittiğim hastane 50den 61 bine çıkmış bebek paketi vs dahil fiyat bu şekilde. Muayene ücretleri de artmış
zynepyldrm16 Hannah evet bizim de muayne ücreti 1000 tl den 1500 olmuş. Doğum ücreti de 20 binden 30 bin olmuş 😞
Damlakhrmn zynepyldrm16 Geçen hafta Salı günü ödeme yaptık daha doğum gerçekleşmedi 36 bin tl maalesef ki 🥹
3_oglan_annesi Tugbacim34 neden vazgectinz birde hangi özele gideceksiniz bnde doğumu özelde yapacam malisef