Edoliiii evet gebelik var hayırlı olsun ☺️ ama tabiki sağlıklı gebelik için uzun bir sürecin var çünkü çok erken öğrenince bir sürü sorun çıkıyor yok kese görünmedi beta düşük vs. Durduk yere sonradan silik çizgi çıkmaz betada bi oynama vardırki çıkar. Benim ilk gebeliğim direk çıkmıştı ikincide çook koyu kırmızı çıkmasına rağmen hala bebek görünmedi mesela ilkinde silik çizgiye rağmen hemen görünmüştü o yüzden belli olmaz bu işler sen kan testi ver beklemede kal rabbim doğrusunu bilir