Gulay01
Bir grip gecirdim sonrasıında bogazmda sürekli gıcık olusuyor öksürerek temizlemek zorunda kalıyorum bir türlü tam gecmedi iyileşeli bir ay oluyor neredeyse. Bu sekılde sezeryanada girmek istemiyorum (2 ay kaldı) benim gibi olan var mı aranızda?