Slm kızlar 4 düşükten sonra artık karar verdik eşimle tüp bebek başvurusuna bu süreçte ilk başta aşılama yapıcaz dediler aşılama tutmazsa direk tüp bebek başlıcamızı sölediler bu süreçte tutma ihtimali olanlar var mı bu arada sol tüpüm de alındı süreç bşadım ilaçları mu aldım başlıyorız inşa hayırlısı ile 🙏🙏