18 haftalık gebeyim. Sabah tuvaletimi yapmak için uyanıp tuvalete gittiğimde kanamam olduğunu gördüm hemen doktora gittik çocuğun sağlıklı suyunu iyi olduğunu kalp atışlarının iyi olduğunu öğrendik rahim ağzı da kapalı dedi doktor alttan muayene ettiğinde ise kanama vajinada dedi progesteron iğne ve hap verdi başına böyle bir olay gelen var mı neden olur ilk defa yaşıyorum ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle bir sorunla yaşamamıştım doktor düşük tehlikesi ya da erken doğum riski olabilir dedi başka Bir şehirde olduğum için kendi doktoruma da gidemedim