Sivas58-46 Kızlar geçen hafta 32 haftalık hamileyken doktora gittim bebeğimin kafası 31cm çıktı büyük dedi şeker yüklemesi yaptirmadigim için nedenini söylemedi çok korkuyorum
SrpYlmz Sivas58-46 gebelik şekeri onunla alakasız diye biliyorum şu fazlaligi olur veya bebek haftasindan önde gider kilosu . Bı sorun olduğunu söyledi mi başıyla alakalı yani bişi demedii mi
Sivas58-46 Onu söylemedi ya genetik olabilir dedi ya da gebelik şekeri vardır dedi eşimin ve benim ailemde genetik şeker olmadığı için yaptırma gereği duymadım
Mommytwice2 Sivas58-46 gebelik şekeri ile genetik şeker aynı şey değil ki bide benim bildiğim gebelik şekerinde karın çevresi geniş olur baş çevresi değil. Bu arada e nabizda radyoloji sonuçlarım kısmında bebeğinin baş çevresi kaçıncı haftasında yazıyor bir bak
Acelyapova Sivas58-46 canim ailede seker yoksa bebekte olmicak diye bisey yokki gebelik sekeriyle genetik sekerin hicbir alakasi dahi yok doktor uygun gorurse yapar testi gormezse yaptirmazsin kilona tansiyonuna ve bebegin saglik durumuna baglidir gebelik sekeri
Sivas58-46 Radyoloji sonuçlarım kısmında gözükmüyor doktor değişikliği yaptım ilk doktorum bu zamana kadar hiç kafası büyük felan demedi bu doktor da büyük deyince tedirgin oldum ve çok korkuyorum
Sivas58-46 Doktorum bir kere sordu şeker yüklemesi yapalım mı diye ben gerek yok diye yaptırmadım üzerine de düşmedi zaten devlette muane oluyorum yaşadığım yerde bir tane özel hastane var yoğun oluyor orasida
Mommytwice2 Melike_00 ben görüyorum çünkü sekreter giriyor sisteme. E Nabiz radyoloji sonuçlarım da var
Ece5454 gayesblog baş çevresi değil karın çevresi ile alakası var. Benim doktorum bu şekilde söylemişti
111anonim111 canım bakma onlara dua et bol bol doğduğunda hiç bir şeyi olmuyor kafana takma sakın yada başka bir doktora daha görünebilirsin