Gzmmgzmm Kızlar 18 haftalık oldu ama hala ne hissedebildim ne de varlıgını dusunuyorum aklıma geliyor evet ama ben hiç konusmuyorum yani var gibi gelmiyor anormallik bende mi daha gelcek mi o his. İlk gebelik?
Aybukedemirkale Gzmmgzmm 19 haftalıkken hissettim ben hafif bağırsak hareketi gibiydi şimdi 25 haftalık oldum disardan bile belli ediyo tekmelerini ve çok sık şiddetli vuruyor
Babycome123321 Gzmmgzmm 18+2 den bildiriyorum durum aynı hissetmek için can atıyorum yok böyle olunca da tereddüt ediyorum bir sonraki ultrason zamanına kadar aklımda kur dur artık işim yok gibi
Gzmmgzmm heleeen hadi seninki başındaymış daha:)) benimki büyüdü hala bişey yok ultrasonda falan bı hareketi hoşuma gidiyor o kadar 🤷🏻♀️
Begleyna Ella06 14+4 üm bende hiç hissetmiyorum 😂 ultrasonla bakınca doktor çok hareketli diyor ama tık yok
Gzmmgzmm Babycome123321 yani hareketinden ziyade çok utanarak duygu olarak da soruyorum ?? Korkuyor muyum bilemedim o annelik duygusunu hissedemiyorum yani
Babycome123321 Gzmmgzmm o bende de var çok istedim şimdi diyorm yapabilir miyim ben annemiyim anne mi olacağım o hissiyat banada oturmadı henüz sanırım hissedemediğimix için
Aybukedemirkale Gzmmgzmm evet ilk gebeliğim ama karnım yok bende ondan çok şikayetciyim hiç karnım büyümedi çıkmadı çok fazla gören hamile demiyo bugün bile sağlık ocağındaki doktorum sen dogurdunmu diye sordu 😅
Ella06 Gzmmgzmm anladım ben seni duygu olarak benimde henüz aklıma gelmiyor belkide henüz hareketlerini hissedemediğim içindir.Benim ikinci çocuğum
littlemiddle İlk gebelikte sanırım daha geç hissediliyor, kiloyla da alakalı. İkinci gebeligim 16. haftada hafif hissetmeye başladım, 17. haftada artık tekmeleri anlıyorum 🦘
balim35 Kızlar o his sonradan geliyor bence 😻 İlk haftalarda hareket bs olmadığı için ve karın da küçük olduğu için ayrıca bu düşünceye daha yeni yeni alıştığımız için insan kendini hiç hamile gibi hissetmiyor.. Zaman geçip karnınız büyüdükçe bebeğiniz hareket ettikçe içiniz de bir canlı olduğunu idrak ediyorsunuz 🥹O kadar değişik bir his ki kimse ilk hafta bebeğim bebeğim diye karnını sevmez emin olun suan 27.haftadayım gün içinde kendimi bebekle konuşurken buluyorum birsey yiyorum mesala hareket ediyor oğlusum sevdin mi digorım 🥹Sonradan emin olun gelecek o his
Gzmmgzmm balim35 oh valla benim içimde de saçma sapan düşünceler oluyor bişey hissetmiyorum diye. Maşallah sağlıkla kucagınıza alın inşallah:))
balim35 @Gzmmgzmm cok teşekkürler hepimiz sağlıkla kavuşalım ins 🤗 Ben de ilk zamanlar öyleydim eşime de diyordum hatta hiç alışamadım bu düşünceye diye ama inanın zamanla geliyor duygusal olarak da bence vücut yavaş yavaş hazırlıyor bizi o döneme.. Ayy bir de eşya alıyorsanız içinde minik bir bebek olacak zamanla hayal etmeye başlıyorsunuz falan yookk yok ağlamıyorum gözüme bişiy kaçtı😅😅 😅
Gzmmgzmm balim35 ahahha kıyamammm😂 inşallah inşallah ben de zamanla hissedip inşallah alışırım bu duyguya
Gzmmgzmm Babycome123321 inşallah hissettikten sonda gelir kıyafetlerini falan alırken seviyorum tabı kı ama annemın bana yaptıgı annelıgın o duygunun yarısı bile yok 🤷🏻♀️
Bidemet Bende 18 oldum hiç bi şekilde bebek hareketi hissetmedim ve karnım da büyümedi kendimi hamile gibi hissedemiyorum yalnız olmad8gima sevindim açıkçası. Kendimi anne gibi de hissetmiyorum 🙄
Gzmmgzmm Bidemet evet valla tam olarak bu. Tabı kı çok istiyorum anne olmayı ama hala bi duygum yok zamanla geliyormuş hadi inşallah:)