BekarAnne19 Arzu45 9 haftalıkken öğrenmiştim çünkü adet olmuyordum 6 ay falan olmaz diye düşündüm hatta adet söktürücü içtim bi baktım ki gebeyim suan bebeğim doğdu 4 aylık 🌸🍄🌼
Leyla-9 Arzu45 🤣🤣 bende adet düzensiz di baya bi 1 yila yakin olmuyordum oyuzden geç farkettik, cinsiyeti de 4 hafta öğrendikden sonra öğrendim iyi oluyormuş böyle 🤣🤣
Epifizbezi Arzu45 bu platformda birisi 22 haftalıkken öğrenmiş geç öğrenmeyi isterdim bende fakat bulantılar ve kusmalar izin vermedi 😂😂😂