Feride_01 peki hiç randevu almadan direk adet günü 2. veya 3. günü infertiliye gitmes kabul ederler mi zaten kadın Doğumdan randevu alınca incertiliteye yönlendiriyor onlarda adet günü gel diyorlar yani ilk gitmede boşu boşuna gitmiş oluyorum acaba öyle kabul ederler mi arıyorum hastaneyi telefonu açmıyor bölüm nasıl sorsam bilmiyorum