Gamzem01 Merhaba kızlar cuma günü doğuma gideceğim ama son kontrolümde doktor bebeğin yüzünün uzun olduğunu görünce şaşırmamamız için söylediğini söyledi başına böyle bir şey gelen var mı
dhbetul Gamzem01 ilk defa duydum böyle bir şey. Problem olarak mı söyledi yoksa yani tip olarak mı? 3 boyutlu foto vermiyor mu doktor kaç haftalık bebeğiniz
Srfe01 Gamzem01 benim.ilk bebeğimin burnu basikti ultrasonda ben kendim farkettim doktora birşey olurmu dedim olmaz ama yüzünü sürekli yapistirmis bı noktaya o yüzden öyle kalmış burnu doğunca da öyleydi şaşırmadım ama zamanla düzeldi
Gamzem01 dhbetul problem olarak söylemedi sanırım ama 38+1 haftam bende anlamadım kafama takıldı tip olarak söyledi sanırım
dhbetul Gamzem01 abartmıştır ya bence minnacık bebeğin yüzü ne kadar uzun olabilir çok tatlıdır bence sağlıkla doğsun yavrucak🥰🥰
Gamzem01 Yeniyeniden iki doktor da aynısını söyledi babasına benziyor diye detaylı da da söylediler ama birden öyle söyleyince kafam karıştı benimde