Drngrkm Kızlar 17+5 oldum. Artık uyurken sırt ağrıları çekmeye başladım. Hamile yastığı kullananlar hangi markayı kullanıyorlar acaba ve memnunlar mı? Çok çeşitli ürünler var, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Melikinannesi Kullaniyorum esin N11den almis bayagi oldu 34.haftaya geldim ve hergun iyiki almissin diyorum . Nereye yatiliya gitsem onuda goturuyorum . Simdi daha cok ihtiyac duyuyorum .
Melikinannesi Herhangi bir marka yazmiyor kotu kokacak bir durum yok ki icindeki elyaf kumasida fermuarli cikartip yikayip takiyorum . Annem dikis kursuna gidiyor tesadufen ayni kumastan bebege battaniye yapmis annem kumastan anlar demek ki guzel .