6 hafalık gebeyim Ben kanama gördüm peçeteye geldi 2-3 defa acil kadın doğma gittim kesem haftama göre uyumlu ama dhaa yeni geliştiği için içi boş. Doktor baktı vajinama aletle ben kanama falan görmüyorum gram kanaama yok dedi ama ben evde gördm tekrar olrsa napcam falan derken progestan yazdı . Oral olan oda bugn bayılttı beni çyle basımı döndürdüki. Zaten doktor kese etrafında veya rahmimde kanama görmedi benim anlatımımla yazdı bunu geceleri birtane içip yatsam tesiri olurmu sabah içince ölcek gibi olyorm. Bayılyorm.