Snyaydm bende yaşadım subatta kurtaj oldum. 9 haftalıktı kese var bebeek yoktu. Cuma kontrole gittim doktor pazartesi günü bebek görülmesse kürtaj olcakdın dedi. Cumartesi dabah sancıyla uyanfım kanamam çoktu parça parça düşüyordu. Öğlene kadar dayanabildim acile gittim hemn kürtaja alfılar beni uyuttular ama. 3 ay korun dedi ben 2 ay sonra hamile kaldım. Suan hamileyim 13 haftalık cok sukur herşey güzel gidiyor. Rabbim sanada yaşatsın. Hep sunu dedim vardır bundada bi hayır dedim. Çok geçmiş olsun