Pinaraydin_2969 bn iki defa kürtaj oldum biri boş gebelikdi kese var bebek yokdu.9 haftaya kadar bekledik hala oluşmuyordu bebek sonra kürtaj oldum. İkincisi de 8+4 de kalbi durmustu bebek gelişmemişti yine kürtaj dedi doktor. İksindede çok ciddi rahatsizlgniz yok ise uyutuyolar . Beni uyutup 10 dk bı işlem ile bitiyor kürtaj hissetmiyorsun. Hemen aynı gün yiruyebiliyorsun her işini yapabiliyorsun ağrı acı ben hissetmemiştim. Sadece ikinci de biraz sancı olmuştu karın kısmında çok az okadar . Bide ben öyle yatıp dinlenmeyi falan sevmem hiç öyle ay kürtaj oldum diyip yatmadım normal yaşantımda devam ettim belkide dinlenmediqim içindi sancim. Gündelik hayata devam ediyorsun yani hemen hastaneden çıkınca. Korkulacak birşey yok malesef yasadim iki kez biliyorum