21+6 haftalık hamileyim, mesanemin sağ kısmına sürekli sancı ağrı giriyor otururken sıkıntı yok ayağa kalkınca kasım kasım kasılıyorum yürüyemiyorum gaz diyip geçiştiriyorlar ama gazım olduğundaki halimi ben biliyorum şu an gaz sıkıntım yok, böyle bir sıkıntı yaşayan var mı? kendi doktorum çocuğumun aşağıda olduğunu düşük riskimin olduğunu söyledi ama ağrıyı bununla bağdaştırmadı yaşayan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi