Gebeliğin her anı stres malesef keseyi görürüz kalp atışını bekleriz birçok test yapılır sonuçlar nasıl diye kendimizi yeriz sonra hareketini hissetmeyiz acaba birşey mi oldu deriz ilk gebeliğim hep öyle geçti şuan 2.geneliğim çok sükür herşey yolunda 5. Haftada keseyi gördük 7 de kalp atışı değerleriniz güzel artmış aklınıza korku getirmeyin stres yapmayın güzel hayırlı haberler alırsınız inşallah 🤲