Tgbsdt Selam arkadaşlar benim anlamadığım ve aklıma takılan bir konu var şöyleki ben en son 29 ekim de adet oldum şad a göre 10 . Haftamda olmam gerek ama geç döllenmeden dolayı galiba7+6 yım bugün hastahaneye gittiğimde tam 7 haftalık çıktı 10 gün önce 6+1 si bugün öyle çıkması kafamı karıştırdı birde troid var dediler acaba o yüzden bebek gelişmiyor mu ki çok korkuyorum bi akıl verin lütfen 😔
Merveee1 Tgbsdt canım benim de 10 Kasım son adet benim hesapladığım 8 hafta ultrason 6 hafta gösteriyor bende anlamadım 🤦♀️
Dilruba92 Tgbsdt Benimde aynı sorun oldu 8+6 haftalıkken gittim 7+3 cıktı kese göründü ama benim bebek görünmedi geç döllenme olabilir dedi bu cuma 10+6 olucak randevum var inşallah bende sizin gibi görebilirim bebegımi
Yalinn8 Tgbsdt biraz daha buyusun kapanir o ama ilerleyen asamalarda da fark olabilir, onemli olan +2-2 hafta dan fazla olmamasi ve o farkin artmamasi, zaten zamanla dr un da anlaticaktir sana, su an endiselenecegin bise yok bencee
Tgbsdt Nursemom90 evet duyuldu bugun kendim de gördüm hatta ama neden böyle bir gark var anlamadım bana sadece ultrasonda 3 5 gün farkedebilir dedi öyle ise normal çünkü döllenme 15 kasım da olmuş yani 2 hafta geriden gelmiş oluyor o zaman ilk çocuğum da da öyle olmuştu 2 hafta geriden gelmiştik