
39.giricem yarın aşırı kaşıntıdan bu hale geldi daha daha önce de oluyordu kolestaz yoktu ama son ay da olue mu doktora söyledim kuruluktan çatlaktan oluyor dedi evet kuruluk çatlak var krem de sürüyorum da yine arada kaşınıyor yine de bi test vermek gerekir mi acilden giriş yapsam yaparlar mı