Merhaba kızlar benim 15 aylık bir kızım var 11 haftalikta hamileyim kızım park beşikte uyutuyorum geceleri 2. Bebek için şimdiden park beşik almalı mıyım gerekli mi gereksiz mi yaslari yakın bebekleri olan anneler fikir verir misiniz boşuna mi.masraf alırsam kabalık olur mu pisman olur muyum