O kadar sinir ettilerki zaten stresli son haftalar. 37. Haftada muayene gittiğimde sırtımda platin olduğundan dolayı zorlamayalım seni sezeryan alalım haftaya gel anestezi kontrolü yapalım dedi doktor 38 Haftada gittim randevu alamadığım yetmiyor gibi aynı doktor bana normali bekleyelim doğumda karar verirler diyor 100de 100 sezeryan olacak bu neyin çabası anlamıyorum şikayet etsem kimi neye şikayet edeyim