Sadesadesade Kızlar 6+0 ım yarın ilk kontrole gidicem daha önce hiç gitmedim sizce kalp sesi duyulur mu
heleeen Sadesadesade duyulmazsa da endişe etme 9.haftaya kadar zamanı var hep öyle okudum bende 5+5de gidip sadece keseyi görmüştüm şimdi de bebeği görmek için bekliyorum hayırlı sonuçlarla karşılaşırız inşallah
Sadesadesade Duymayı çok istiyorum ama tabi stres yapmamak lazım her şey yolunda gider insallah sağlıkla büyütürüz
Ktsynr Sadesadesade besin kesesi bebeğin önünü kapatmassa duymasaniz bile kalbin attığını ultrasondan gorursunuz pıt pıt diye ama en net ses 7-8 hafta gibi duyuluyor Allah’ım sizede nasip etsin