Huda-27 Kızlar ben bir tane mochi tarzı vakumlu süt sağma makinesi aldım sizce ekstra elektrikli olanlardan almalı mıyım vakumlu olan indirimde 70 tlydi alim dursun demiştim tutuşu falan baya güçlü elektrikli de alsam mı acaba ?
Ksniak Huda-27 elektrikli hiç kullanmadım ben, vakumlu kullanıyorum memnunum. Vakumlu da gayet güzel sağıyor
Huda-27 Ksniak bende aslında bu vakumlunun tutuşunu beğendim baya güçlü ama kimide işe yaramıyo falan yazmış şaşırdım sormak istedim teşekkür ederim 🙏