Merhaba hanımlar,
Bugün kontrolümüz vardı ve NSTde sancı çıktı. Doktor baktığında hafif sancı dedi ama sancılar olduğunda sancıdan ağladım… bilemedim ağrı eşiğim mi çok düşük amma 😅😅
Hala sancılar oluyor ara ara ama yakın bir ara değil (20 dakka 1 mesela henüz)
Belki biraz saçma bir soru olacak ama bu doğumun yakın olduğunu mu gösteriyor ? Sizde bunu yaşadınız mı ? Yaşadıysanız, sizde nasıl gelişti herşey ?
Sevgiler