SirinFerhat0 Hanımlar nezamn yürürlüğe girer temmuz ayına girdik bir an önce açıklansın bilgisi olan varmı nezamn olur Eylül de nasip olursa doğum olacak kapsayacak mi? Nasıl ilerleyecek🥺
Sude55 Esoss88 kabine temmuzda tatile girecekti fakat mesai yapacakları açıklandı teemuz sonunda kapanacak. Temmuz ayı içinde oldu oldu yoksa Eylül ve sonrasına kalır zaten
kubra9692 Sude55 doğum izni kararı khk ile cıkıyor diye biliyorum 1 aya doğumum var keşke yetişse keşke sizin ilk çocuk mu