mervedgnn44 Merhabalar kızlar 28 hafta oldum bu haftaya kadar bebeğim kıpır kıpırdı ama şu 2-3 gündür hareketleri çok azaldı normal mi acaba korkmalı mıyım çok stres oldum
Babyy_1 mervedgnn44 Aynı hafta da bende de vardı doktora gittigim de her şey normal demişti doktor bir sıkıntı yoktu hatta hareket ediyor ama sen hissetmiyorsun demişti doktorum. Ayrıca bazen bebekler fazla uyuyabiliyor ondan da olabilir demişti
mervedgnn44 Normalde çok sert tekmeler atardı gündüz hareket halinde olsam bile hissederdim ama şu ara hafif pıt pıt hareketler yapıyor galiba bu aylarda büyüdüğü için yeri daralıyormuş kötü düşünmek istemiyorum
mervedgnn44 Teşekkür ederim Sağa sola yatınca hissediyorum sadece birden çok azaldı o beni korkutmuştu