Kayramelisa97 Oğlumun adı kaan Kızım olursa melisa Oğlum olursa ben kayra istiyorum eşim karan istiyor Ama ben karan istemiyorum herkeste
BirAskMasali1323 Kayramelisa97 Kaan Karan çok uyumlu ama bir harf fazlalığı tek var karıştırılabilir o yüzden Kayra daha iyi olur Öneri istersen eğer ise Anıl olabilir Ka-an son iki harfiyle turetilerek fikir olsun Uyumsuz istiyosan Poyraz Buğra Ahlas Metehan
ssusal Kayramelisa97 benim de eşim karan istemişti daha sonra ortak kararla Kayra koyacağız unisex isim olduğu için Arel Kayra koyacağız bence Kayra daha güzel herkes karan koymaya başladı
Kayramelisa97 ssusal evet çok karan ismi var Bende arden kayra istiyorum ama arden de kız iami diyorlar
Zefeyza Nurincbyrz kızımın adı Feyza çok uslu sakin bı bebekti şuanda da 6 yaşında beni hiç zorlamıyor kolay bı çocuk ismin özelliğini taşıdığını düşünüyorum tavsiye ederim 🥰
Merve-006 Kayramelisa97 maşallah hayırla kucağınıza alın inşallah. Bizde oğuz kağan düşünüyoruz kızımız olsa idi gökçe Sare olucakti.🥹🥰
Leilani Kayramelisa97 oğlum olursa Ulu, Ediz, Bora, Zeyd, Uraz bu isimler hoşuma gidiyor Bence Kayra da güzel. Karan da güzel ama biraz fazla kişi koyuyor bu sıralar sanki
Nurincbyrz Zefeyza bende öyle düşünüyorum iki ismin anlamı çok güzel. Ama babamız Amine’den yana iki ismi de ben önermiştim.Bakalim hayırlısı 💖