Arkadaşlar hastane çantası hazırlığı yapıyorum eşyaları yıkamaya başladım ama normal bir şekilde askıda kurulunca üzenlerinde çok fazla toz kalıyor toplarken farkediyorum havada uçuşuyorlar kurutmaya atacağım artık hangi programa atmalıyım kullananlar fikir verebilir mi ? Birde çok küçülme oluyor mu ?