Tgbsdt canım ben 13 senedir teoit tedavisi gören biriyim hamile kalmayı planladığımda doktorum hamile olduğunu öğrenir öğrenmez gel ilaç dozunu arttıracağız yoksa bebek gelişmez ve zeka geriliği vs olur demişti. Bir çok kişide yalnızca hamilelikte çıkıyor troit bu süreçte alacağın ek hormon ile bebeğinin gelişmeslne katkı sağlayacak sağlıklı bir hamilelik geçireceksin. Sakın doktorunun verdiği ilacı uygun dozlarda kullanmayı ihmal etme. Bana güven bebeğin için en iyisi bu!