Oksuruksurubu Kızlar adetim 4 gün geçişti test yaptım çıkmadı. Bugun kahverengi akıntı gelmeye başladı belimde ağrıyor adette olmuyorum sdce az akıntı sizce yerleşme kanamasımı
Seymaduman Oksuruksurubu bence adet oluyorsunuz. Cunku lekenlenmede sildikce geliyor kendiliginde akmiyor bendede ilk basta adet olunca kahve rengi akinti geliyor sonra adete ceviriyor
gayesblog Oksuruksurubu anladım o testler yanıltabilir ondan söyledim. Bazen bozuk oluyor bazen de doğru sonuç vermiyor :)
Oksuruksurubu Yeniyeniden böyle olmazdı koyu kahverengi kan gelıyor normalde açık pembe gelırdı. Şubat ayında kimyasal gebelik yaşadım ondada böyle olmuştu sonradan kan verip beta hgc 11.8 çıkmıştı sonradan düşmüştü bilmiyorum napsam kan mı versem çıkmıyor testte