Bade0022 Bir_nazenin01 bende 6 gün kala öğrenmiştim ama ne zsman döllenmesiylede alakalı negatif çıksa bile adet gecikene kadar pozitife dönebiliyor
Elanurakgun22 Bir_nazenin01 beklemeni ve kesin sonuç almanı tavsiye ederim erken öğrenenlerde var ama herkesde aynı değil sonuçta varsa bile erken yaptığın için negatif görürsen moralin bozulur o yüzden bekle derim ben 10 gün gecikince yaptım pozitif gördüm
Bir_nazenin01 Kızlar dayanamadım yaptım çok hayali bir çizgi çikti sanki 🥲 @Elanurakgun22 @Mervealya1992 @Bade0022 @mervemurat16 @beybiss
Mervealya1992 Bir_nazenin01 sen goruyor musun benmfe cok silikti ama telefondan bırı e atınca cok zor gorunuyordu sen silik goruyorsan vardır gebelık
ezgickm Bir_nazenin01 görünüyor canım benimde 10 gün kala böyleydi iki gün sonra çok net çıktı inşallah sende de vardır iki gün sonra yine yapabilirsin 🙏
Bir_nazenin01 ezgickm daha da belirdi canım nasıl sabredicem bilmiyorum valla 🥲 ilk bebeğim düştü kürtaj oldum o yüzden korkuyorum inşallah vardır 💖
Crnsln Bir_nazenin01 ben reglime 3 gün kala yapmıştım erken test çıkmamıştı mesela sanırım döllenmeye göre değişiyor hatta negatif olduğunda meğerse hamileymişim reglim gecikince çıktı