Vecy ozdenarda cnm benim hiç dert etme tek başına değilsin ben 63 kilo ile hamile kaldım 14.haftada 70 kilo oldum bayağ bi dr um kızıyor ama duramıyor insan bide ben muhasebeciyim sürekli oturuyorum hareket yok spora gitmeye vaktim de yok dikkat etmeye çalışıyorumnfazla acıkıyorummm napım acmı kalaımm 😂😂 Hakkımıza hayır canım benim
ozdenarda Bahar1187 insallah verrsn en azndn sende sigarayi birakms oldun bebisin icin birde boyle dusun
gizemmm ozdenarda bi de ben mi ayda 8 kilo aldım öyle çok da yemiyordum yani Bence yapıyla alakalı bu biraz 65 le bitirirsin bence doğumu. Sende çok kilolu değilsin ki zaten . Bu kadar kilo Alman normal bence hiç takma. Ekmek meselesine gelince bence normalde de böylebeslenmek lazım🙂 Ben beyaz ekmekten nefret ederim mesela ya bulursam köy ekmeği yerim ya da Trabzon ekmekleri ekşi. Hamilelikte neye dikkat ediyorsak bence öyle kalmalı. Yararsız herşeyden uzak durmalıyız 🙂
Arya92 ozdenarda doktorunuz bu konuda ne diyor .baya zayıf hamile kalmissiniz. Size ve sağlık açısından bebeğe zararı olmayacaksa çok da kafaya takmamaya gerek ama bana ayda 2 kg geçme dedi doktorum.bakalim nasip kısmet 😁
ozdenarda Neslisah84 bende hep oyle duyuyrm zayiflar dahs fazla aliyorms ic karnimzda dar sanirim bizim
EsraT 15+3 ve 8 kilo aldım. Dr dikkat etmemi söyledi hamur işi, tatlı vs yasak ben onları zaten yemiyorum dedim sonra meyve mi çok yiyorsun dedi ve kilo sebebi olarak onu buldu meyve şekeri direkt yapa dönüşür az az ye masum gözüküyor ama değiller dedi ☺
ozdenarda EsraT aynisi bendede oldu bende cok meyve yiyodum hatta cok fazla meyve suyu skiyodum o yapms olabilir dedi gercektem skma meyve suyunu birakip daha az meyve yiyimcd duraksadi sanki kilom banada gebelik seker yapabilir meyve dedi