Merhabalar 3+1 deyim ve bugün kontrolde doktor karından bakarak keseyi gördü betan 2000 üstünde kesende çok güzel yerleşmiş kalınlığı iyi bir sorun yok 15 gün sonra gel kalbini duyarız dedi . Bana biraz erken geldi yorumları okudukça sizin fikirleriniz nedir bebeğimde bir sorun olmaz dimi 😌