Tubaa10 Kızlar merhaba. 32+2 haftalık hamileyim. Bugün sabahtan beri hafif bi kanamam oldu baştan önemsemedim. Sonra devam edince huzursuz oldum ve devlet hastanesi aciline geldim kendi doktorum şehir dışında olduğu için. Ultrasondan sonra çatala yatırıp kulak pamuğu gibi bişeyi değdirmesiyle suyum boşaldı. Kanamam da çoğalınca hoop aldılar odaya. Nstye bağlayıp duruyorlar ciğer geliştirici iğne yaptılar serum taktılar bebişin pozisyon makat geliş. Suyumda gelmeye devam ediyo böyle giderse sezaryene alıcaz dediler. İnşallah biraz daha durur çok erken diye düşünüyorum korkuyorum da valla karmakarışığım. Var mı başına gelen böyle bişey yaşayan dua edin nolur 😞
Calasun Tubaa10 suyun gelmiş daha nekadar durabilir allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻 Küvezde biraz kaır canım sağlığı yerinde olsunda gerisi önemlimi
Tugbaa38 Tubaa10 ah be kuzum o cubugu nıye sokturdun bana da o cubuktan bakıcaktı ben onu ıstemıyrm dıyınce yapmadı 30 haftalıktı sancılarım tuttu suan 33+3uz sukur bıseyımiz yok suanlık ama 30 haftalıkken 1cm de acıklık vardı
Tubaa10 Abakliseher bende anlamadım bakıcaz dediler daha çubuğu değdirdikleri gibi boşaldı suyum sonra da yatış verdiler
msrrf Abakliseher Tubaa10 muhtemelen rahimagzi acilmis ve kesede sarkma olmus. gelen sivinin amniyotik sivi mi degil mi diye ogrenmek icin test yapilmasi lazim. swap alirken de keseye denk gelmis tahminimce . saglikci degilim ama benzer olaylar yasayinca bu konularda arastirmaci oluyo insan ister istemez 😕
Tubaa10 Tugbaa38 bilseydim böyle olacağını bende karşı çıkardım ama ilk hamilelik bişey bildiğim yok ki doktor diye güvendim
Tugbaa38 Tubaa10 bnmde ilk kuzum bn sdce cevremde cok duymustum bunu inşallah erken gelmez o korkuyu cok iyi anlıyorum bn 1hfta ozel hastanede 3 gunde egıtım arastırmada yattım
Busucan Tubaa10 Haftanız kötü bir hafta değil kendinizi çok fazla sıkmayın bebeğinizi etkilemeyin🙏🏼 Rabbim yardımcınız olsun.
msrrf Tubaa10 saglikla gelsin canim Allah hepimizin evlatlarini saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin.