Merhaba arkadaşlar, karnım son haftalar olduğu için bayağı düştü ve büyüdü bazen istemsiz elim değiyor tezgah önünde durunca dönünce çarpmalar oluyor. Sizce sıkıntı olur mu ya yarın kontrolüm var ama dize de sormak istedim. İlk gebeliğim azıcık takıntı haline de gelmiş olabilir.