Gulsh61 bebeğim 38.hafta da 2800gramdı. Bana da doktorum iri bir bebek bekleme dedi . Moralim bozuldu zayıf olduğu için ama doktorum sağolsun teselli etti moral verdi . Yarın muayenem var 39haftalık oluyoruz bence yine kilo almadı gibi . Bence bast şeyler takmayın . Benimde hesaba göre bir iki hafta geride olmuş oluyor . Zayıf bebekler daha iyi topluyor doğduktan sonra etrafımda da örneği çok . Kilo alsın istiyorsanız yine tabi muz kefi kaşar peyniri ceviz sade soda vs tüketebilirsiniz. Ama bunları tüketen biri olaraktan da söylüyorum almayınca almıyor kilo.