Mucizem0301 Merhabalar, 19+4gunluk hamileyim.Henuz hiç hissedemedim hareketleri ya tedirgin oluyorum bu durumdan açıkçası.
1palyaco Mucizem0301 çok normal bende o haftalar yeni yeni hissediyordum ama tekme gibi değilde böyle seğirme gibi. Normal otururken zaten hissetmiyordum sırt üstü yatıyorum karnıma bakıyordum çok hafif gözle görülür hareket ediyordu karnım .
btlbsr Mucizem0301 millet 16-17 de hissetti derken bende çok endişeleniyordum siz gibi. İlk gebeliğimde bebeğimin ilk hareketini 22+3 civarı hissetmiştim. İlklerde geç olabiliyor endişelenmeyin
Alparslanmom__ Mucizem0301 ben 23.24 haftalarda net hissetmeye başladım herkesin farklı oluyor endiselenmeyin
kardelengurler7 Mucizem0301 benim ilk gebeliğim ben 20.haftada çok hafif hissetmeye başladım şimdi 24+3 olduk bildiğin gözle görülür herşey içimde bir canlı var ve ben onu hissediyorum o kadar garip ki umarım bir an önce hissedersiniz ama hissedememek sizi endişelendirmesin ilk gebeliklerde geç hissetmek çok normalmiş doktorum söylemişti
1palyaco Mucizem0301 endişe etmeyin stres yapmayın 🌸 çok iyi anlıyorum benimde başımdan bi olumsuzluk geçmişti oyüzden sizin gibi endişe ediyordum hak veriyorum size ama sakin olun bu haftalar için hareket etse bile hissetmeniz zor olabiliyor .
Mucizem0301 btlbsr evet ya psikolojim bozulmaya başladı takinti oluyor sonra bir şey mi oldu Allah korusun diye
nur1824 Mucizem0301 Oo daha erken bebeğim ben 21 22 gibi net hissetmiştim. Ahh ne zamanlardı şimdi 36+1 olduk 😂