motherbaby_ Kızlar merhaba bugün 19 haftalık olduk bebegin hıçkırıklarını hissedebilirmişim artık ama nasıl hissederim bilmiyorum ne şekilde hissettiniz nasıl ayırt ettiniz onun hıçkırıgı oldugunu. 😊🐣
Momybaby motherbaby_ ilk hissettiğim pıt pıt şeklindeydi zaten o an ilk anlamıyorsun ama sonradan bebiş bu diyorsun 🌸
1palyaco motherbaby_ o haftalarda net hissedilmez yine ama az daha geçsin çok net hissedeceksiniz . 38.haftadayım her gün en az iki üç kez hıçkırıyor 😁bayadır var bu durum 26dan beri ama ilerledikçe sıklaşıyor ve daha net hissediyorsunuz ritmik şekilde hareket ediyor göbeğiniz kalp atışı gibi.
Crnsln motherbaby_ O haftalar da hareketler bile çok az hissedilir hatta ben 20 den sonra az az hissetmeye başlamıştım hıçkırık da 30 lardan sonra falan net bir şekilde hissettim o yüzden daha erken sizin.
motherbaby_ 1palyaco ay minik kuzular ya çok heyecanlanıyorum ilk çocuk böyle oluyor herhalde daha ayrı heyecanlar😊
motherbaby_ Crnsln 30 lar deyince hiç gelmiycekmiş gibi geldi bana bir an ama 10 haftacık kaldı zaman çabuk geçiyor aslında 😊🐣
fidanylcn haftadayım bazen bende de böyle pıt pıt oluyor tekme atıyor diyorum da tekme değil hıçkırıyor demek ki
motherbaby_ fidanylcn öylesi daha mı iyi bilemedim ya ben her gün çocuğu görmek istiyorum kıpırdıyor ama daha erken oldugu için az hissediliyor ya korkuyorum bişey olucak diye büyüse çok kıpırdasa da içim rahat etse diyorum hep😊
fidanylcn motherbaby_ ilk zamanlar reflekse bağlı olarak hareket ediyorlar sonradan giderek daha da artıyor şu an babası ya da ben konuştuğumda tepki veriyor karanlıkta ışık tutunca da tekmeleyip duruyor bazen baya sert vuruyor 😊