Arkadaşlar ilk gebeliğin çok yoğun olmadan ama ıslaklığı rahatsızlık verecek kadar suyum geliyor akıntıyla karışık şekilde ve birden geliyor afedersiniz detay vericem ama peçete bırakıyorum kalın bir şekilde tekrar aynı şekilde su gelişi oluyor hastaneye daha önce gittiğimde yatış falan vermişlerdi o yüzden gidip gitmemekte emin olamıyorum daha 10 günüm var tamamlamak ve sancımı evde çekmek istiyorum öneri uyarıları alabilir miyim lütfen