Yani kadın doğum katındaki ilgili kişi ile görüşmüştüm. Duvarlar vs zarar gormesin diye izin verilmiyor gibi birşey söyledi. Sadece kapı süsü (o da asılacak yer zaten hazır diye sanırım, bir de hediyelik demişti. Siz yine de tekrar sorun isterseniz, kapıdaki balonun bir zararı olmaz sonuçta ama anlaşmalı oldukları için izin vermiyor da olabilirler