2princessmother Elcntaskan doktorum barış büke aşırı memnunum bir araştırın isterseniz daha iyisine rastlamadım bem yorumları bile güzel ☺ ben çok ama çok memnunum şiddetle tavsiye ederim
Lalemmm12 Elcntaskan İlker gulbaşaran 🥰 çok memnundum doğumumu onda yaptım gayet guzel geçti rahat sezeryan oldum torbalı da kendisi özel hastane
Anonimanonim mucizemmm29 merhaba😊 ben yeni hamileyim barış bey’i düşünüyorum memnun musunuz çok tecrübesizim henüz hiç bilgim yok hatta ne zaman gitmeliyim onu da bilmiyorum