Kızlar ben doğum yapali 10 gün oldu. Kontrol altında olduğum hastaneye gidemedim başka bir hastaneye gitmek zorunda kaldım doğuma ve şuan Kontrol altında olduğum hastaneye oğlumu Kontrol e goturcem hangi poliklinik e randevu almam lazım, kadın hastalıkları mi çocuk poliklinik i mi?